2013. december 19., csütörtök

ROHAN AZ ÍDŐ ( egy picit a múltból) Első rész

Az alsó sor jobbról a második vagyok
Inas évek(középen a felsőbb szamárfület én kapom)
Nászúton,a 2.napi férj szerepében
...és aki már a feleségem

Mintha kezdeném komolyra venni a dolgokat
Itt már tudtam,hogy nincs vissza út
...de azért a másik szerelmemet sem hagytam el (foci mindhalálig)
Édesanyám Ati fiammal
ATTILA FIAM (1975)
ÁGI LEÁNYOM (1979)
Örökké csavarogtunk
Anyukám sem maradhat ki a buliból
Bemutatkozik a második generáció Vivi unokám (1999)
Aztán Attila unokám is színre lép
...és az élmények nekünk kezdődnek újra,más szereplőkkel
Itt az én kis angyalom
Vivik
Itt már Ági lányom ölében
 Amikor az ember elérte a 70 éves kort. az előre tekintést már elhagyja és a múltjából a jót és 
 a szépet teszi előtérbe,ami elfelejteti az évek számát.Ezek a pillanatok teszik az ember életét
 boldoggá és ami az életben előfordult nehézség, az mára mind eltűnik.       





1 megjegyzés: